10. aug. 2009

Flying A går i London mode....

Kristina Pasuna byder velkommen til Flying A`s stand i Gallery....(Kristina ses til venstre på billedet ovenover).

Da jeg sætter mine ben i Gallery og lidt forvirret kigger rundt, får mine øjne hurtigt øje på logoet de fleste kender, nemlig Flying A´s...
Jeg ved, at de har nørklet med deres egen kollektion i lidt over et år nu og glæder mig til at se hvad denne sæson´s kollektion byder på.

Kristina Pasuna, tidligere medarbejder hos Flying A er blevet mærkets nye sælger, byder velkommen i deres stand.
Hun fortæller, at der er sket rigtig meget med mærket, siden det så dagens lys for lidt over et år siden. I starten indeholdt Flying A-kollektionen nemlig ikke andet end basis varer og idag finder du både basis-varerne men også unikke designs, der i denne sæson oser langt væk af London´s gader...

Kristina fremviser forskellige styles fra den eksperimenterende del af kollektionen, London Pride. Det fascinerende er, at hver style har en historie bag eller også er stylen inspireret af en kendt it-person.

Jearsy delen er inspireret af de militærklædte i nord Korea, hvilket tydeligt ses i form af det firkantede look.

Pt. koncentrer sælgerne sig primært om Skandinavien hvor mærket nu ligger i 42 butikker i Danmark, 48 butikker i Sverige og i sidste uge startede de ligeledes Norge op.
Kristina mener dog, at der ikke går lang tid før, at tøjet også ses i London´s butikker, da det er designeren Sophie Schandorff´s primære inspirations kilde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar